Shadow Company
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Shadow Company

World of tanks klan forumThis is the home of [SDC]
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 CW-planlægning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kosakken




Antal indlæg : 33
Join date : 01/11/11

CW-planlægning Empty
IndlægEmne: CW-planlægning   CW-planlægning EmptyFre Jan 27, 2012 6:37 am

Jeg er opmærksom på at det kræver en vis indsats at sætte en kalender op, (jeg aner ikke, hvordan man gør) så folk detaljeret kan melde sig til eller fra CW'er.

Men når ledelsen aktivt beslutter sig for, at CW af en eller anden grund skal aflyses en aften, så synes jeg det burde annonceres her i forum.

Såvidt jeg ved, er CW f. eks. iaften aflyst, men jeg er nødt til at starte spillet op alene med det formål at kontrollere det. Det er tid, jeg hellere havde brugt på min familie.
Tilbage til toppen Go down
viceguy

viceguy


Antal indlæg : 47
Join date : 25/11/11
Age : 34
Geografisk sted : Odense

CW-planlægning Empty
IndlægEmne: Sv: CW-planlægning   CW-planlægning EmptyFre Jan 27, 2012 6:43 am

kan kun give dig ret, men problemet har tit og ofte været at vi har skrevet det, men at folk ikke har set det fordi de ikke læser forum...

vi sagde også igår at vi holdt CW fri i aften, men kan jo være at du ikke var der når du ikke var med til kampene, men ellers vil jeg foreslå dig lige at logge på TS og høre folk ad om de kan huske det...
Tilbage til toppen Go down
Kosakken




Antal indlæg : 33
Join date : 01/11/11

CW-planlægning Empty
IndlægEmne: Sv: CW-planlægning   CW-planlægning EmptyFre Jan 27, 2012 6:55 am

Du har ret, ved eftertanke burde jeg have brugt ts til at spørge, det havde været hurtigere. geek

Men at folk ikke bruger forum, og det derfor ikke kan betale sig at annoncere en CW-aflysning (tager det mere end 1 minut), det må altså være verdens værste begrundelse. Wink
Jeg har snakket med en del, som siger at de sjældent bruger forum, fordi vigtige ting alligevel ikke bliver annonceret her.......

Jeg så nogen skrive i chatten igår, at CW iaften var aflyst, men jeg kunne jo have taget fejl, og derfor vil jeg kontrollere sådan noget. Personligt ser jeg meget negativt på det, hvis en landsætning skulle glippe fordi "jeg troede ikke der var nogen i dag......".
Tilbage til toppen Go down
viceguy

viceguy


Antal indlæg : 47
Join date : 25/11/11
Age : 34
Geografisk sted : Odense

CW-planlægning Empty
IndlægEmne: Sv: CW-planlægning   CW-planlægning EmptyFre Jan 27, 2012 6:58 am

kan godt følge dig...

jeg skal nok poste det fremover indtil vi får en kalender:D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





CW-planlægning Empty
IndlægEmne: Sv: CW-planlægning   CW-planlægning Empty

Tilbage til toppen Go down
 
CW-planlægning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Company :: CW's-
Gå til: