Shadow Company
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Shadow Company

World of tanks klan forumThis is the home of [SDC]
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Januar Info

Go down 
+7
Shimpy
Nemo
Turbotulle
Kosakken
viceguy
matnin
Paldimos
11 deltagere
ForfatterBesked
Paldimos




Antal indlæg : 43
Join date : 01/11/11
Age : 50
Geografisk sted : Horsens

Januar Info Empty
IndlægEmne: Januar Info   Januar Info EmptyTirs Jan 24, 2012 3:55 am

Her kommer januars info...

Vi har fået en del nye spiller, stort velkommen til dem - Håber i falder godt til
Vi fik lavet klan nr 2, som skulle være den klan hvor man skulle være aktiv i forbindelse med CW - Træning - og på det sociale punkt i forbindelse med TS.
Jeg syntes det har fungeret godt de første 14 dage, men så faldt aktiviteten, samt nogle genganger kommer ikke til træning, nogle kommer ikke på TS.
Dette her skal der rodes bod på.
Vi var alleammen enige om hvad denne her klan skal og skulle, det lykkes ikke helt.
Vi har fået en ny Teamspeak server som vi flytter til den 2. febuar.
Der bliver arbejdet på højtryk med vores hjemmeside.
Til klan mødet her den 1. feb vil der blive givet et kontonummer hvor i alle vil blive bedt om at sætte et beløb ind på, til teamspeakserver/hjemmeside osv...
Vi skal have lavet et Klan logo som jeg forventer at vi allesammen vil prøve at lave og gerne poste det herinde.
Klan logoet kunen vi bruge til at få lavet nogle t-shirts eller bluser, for går med en lille tanke om at lave en tur til tysklands tankmuseum så kunne det jo være fedt vi havde sådan en bluse på.. men det er i fremtiden.

Vi vil prøve at gøre det sådan at der er cw i hverdagene ik dem allesammen, men nogle af dem, samt vi skal have træning i Companys for at lære at spille sammen.
I weekenden har alle fri det vil sige hvis i føler for companys eller andet ja så gør i det, det er dog ikek tvunget at i skal være på.
Vi skal have vinder gejsten tilbage, vi skal spille som et hold og ikke som singleplayers.
Vi skal have alle til at forstå en taktik, men igen være selvtænkene for en taktik kan ikke dække en helt kamp.
VI skal være bedre til at tage imod kritik - ros.

Alle dem som er kommet ind i klanen som ikke har en top tier endnu, skal ruppe numsen og kommer op i mindst 1 top tier, for vi skal bruge alle spiller.

Men alt i alt har vi allesammen en stor opgave med at gøre klanen mere aktiv, skabe mere vindergejst at få det sociale mere frem, gennem TS osv... og ikke mindst komme til træning/kampe.

Husk klanmøde den 1. feb kl 20:30
Til dem som gerne vil med til Lanparty se lige at få skrevet nogle datoer på inde træden ang dette.

På vegne af DPE1

Paldimos

PS: For at tjekke aktiviteten vil jeg gerne have i skriver ris/ros eller andet i tråden, men alle skal skrive et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
matnin




Antal indlæg : 20
Join date : 02/11/11
Geografisk sted : Midtjylland - Silkeborg

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyTirs Jan 24, 2012 3:58 am

Ros clown
Tilbage til toppen Go down
viceguy

viceguy


Antal indlæg : 47
Join date : 25/11/11
Age : 34
Geografisk sted : Odense

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyTirs Jan 24, 2012 5:41 am

ris/ros eller andet i tråden, men alle skal skrive et eller andet.
pig
Tilbage til toppen Go down
Kosakken




Antal indlæg : 33
Join date : 01/11/11

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyTirs Jan 24, 2012 7:20 am

Nå, når du ligefrem opfordrer til kritik, så kommer der altså et surt opstød fra mig. Hvis det er for groft, så vil jeg på forhånd give tilladelse til at slette det straks, for klanstemningens skyld.

Jeg syntes SDC blev forladt alt for hurtigt!! Og jeg tror ikke den overlever som klan af nogensomhelst betydning, hvilket jeg ser som en stor skam.
Nu skal det straks lige siges, at jeg har ikke været inkluderet i beslutningen og derfor ikke kender bevæggrundene for den. Såvidt jeg kunne se var SDC ikke fyldt, og folk troppede gerne op til CW'er. Der syntes ikke at være nogen god grund til opdelingen, andet end at forpligte folk til at troppe op til alle CW'er, hvilket jeg faktisk heller synes er nogen god idé. Uanset klanens øvrige formål bør vi altid huske at have det sjovt!
For meget pligt og for lidt sjov gør os måske til en elite-klan, men medlemmerne smutter hurtigt fra spillet. (Jeg synes allerede vi har mistet et par stykker??)
Jeg synes i højere grad der skulle være plads til, at vi melder os til CW til det sædvanlige tidspunkt, og hvis der så er nok deltagere, så går det godt, og hvis der ikke er nok, så havde vi altså ingen chancer dén aften.
"....Vi var alleammen enige om hvad denne her klan skal og skulle, det lykkes ikke helt...." Der har du nok misforstået noget, Paldi, for jeg fik valget mellem at skifte klan eller undvære CW permanent. Jeg er og var rigtig glad for at I designede optagelsesreglerne således, at jeg fik chancen for at komme med i CW-klanen, men det betød altså ikke, at jeg var enig.

Mine indvendinger og protester bunder muligvis til dels i manglende informationer:
Var SDC fyldt? (For så var en opsplitning strengt nødvendig for at kunne invitere elitespillere, det forstår jeg skam godt.)
Koster det noget at melde os til landsætning?? For så er det selvfølgelig logisk, at man ikke prøver med et halvgodt hold.


Afslutningsvis vil jeg sige, at selvom jeg savner de gamle kammerater fra SDC, så synes jeg fortsat vi har en skøn klan i et skønt spil!! Og ledelsen gør et hårdt og godt arbejde, stor ros for det!


Sidst rettet af Kosakken Tirs Jan 24, 2012 8:20 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Paldimos




Antal indlæg : 43
Join date : 01/11/11
Age : 50
Geografisk sted : Horsens

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyTirs Jan 24, 2012 7:51 am

Intet bliver slettet og slet ikke når det er kritik man kan bruge til noget.

SDC tror jeg ikke lukker, men den køre på vågeblus, som er synd og skam, men...
SDC har en leder "Miniflash" så klanen burde have en leder som kunne sætte noget igang.
SDC var ikke helt fyldt, men der var ca 85 members og vi besluttede os at splitte den ad, for vi ville hverve som en gal for at komme på kortet med muligvis 2 hold.
SDC var en fed klan og håber den kan blive det vi drømte om nemlig en hygge klan og en indslusningklan til DPE1.
DU har ret i at enten kunen man vælge SDC som hygge eller DPE1 som en klan der ville spille CW.
Jeg har på ingen tidspunkt sagt man skal komme hverdag til Landsætning, men har sagt at man skal komme til alle dem man kan, der er en forskel.
AT landsætte koster intet udover chips som er bundet i 24 timer.

Vi burde ikke have mistet nogle folk her i DPE1 men kan se der er smuttede et par stykker over hos SDC og det er synd, men kan kun råbe miniflash lidt op i håb om han vil gøre lidt for SDC, han er trodsalt lederen derover.

Paldimos
Tilbage til toppen Go down
Turbotulle




Antal indlæg : 1
Join date : 25/11/11

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyTirs Jan 24, 2012 4:06 pm

lol!
Tilbage til toppen Go down
Nemo
Admin
Nemo


Antal indlæg : 29
Join date : 11/11/11
Age : 42
Geografisk sted : Falster

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyTirs Jan 24, 2012 6:48 pm

Læst, og må give Kosakken ret i at måden SDC blev revet fra hinanden nok kunne være gjort på en mere fornuftig måde, men det er altid svært at forudse hvad der vil ske. Ikke at ledelsen ikke var klar over den risiko at SDC kunne gå ned pga det store frafald af "store" spillere. Men beslutningen blev nu en gang taget og DPE1 er en realitet og har gjort det godt, jeg kan sige at vi bliver bemærket både i CW og company. Jeg fandt ud af at et par andre fra kasernen også spiller WOT og de sad og talte om de der dpe1 som bare tonsede frem i cw og hovedkuls kastede sig i armene på fjenden og bare håbede på det bedste. Måske ikke den bedste omtale, men vi bliver bemærket Very Happy

Som UL skriver så er det ikke et krav at man stiller op til alle cw'er bare at man stiller sig til rådighed når man har mulighed for det. Og da vi er en cw klan må det også forventes at ALLE der er online ved kampstart har mulighed for at deltage som minimum i første kamp.


Men lad os se hvad fremtiden bringer og lad os håbe på lidt bedre held på landkortet.


Nemo out cheers
Tilbage til toppen Go down
Shimpy




Antal indlæg : 9
Join date : 04/12/11
Age : 42
Geografisk sted : Otterup

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyOns Jan 25, 2012 3:33 am

afro
Tilbage til toppen Go down
Darkgate




Antal indlæg : 1
Join date : 12/12/11

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyOns Jan 25, 2012 3:39 am

What a Face
Tilbage til toppen Go down
BOY1970




Antal indlæg : 19
Join date : 01/11/11
Age : 54
Geografisk sted : Silkeborg (Resenbro)

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyOns Jan 25, 2012 6:30 am

affraid ja jeg gør hvad jeg kan for at få members til sdc håber at den forbliver søster klan
Tilbage til toppen Go down
http://blakgaard@gmail.com
letmewin
Admin



Antal indlæg : 10
Join date : 01/11/11

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyOns Jan 25, 2012 11:47 am

SDC skal forblive

Det er et godt grundlag for både casual spillee og hardcore
Tilbage til toppen Go down
killer1965




Antal indlæg : 2
Join date : 20/11/11
Age : 59
Geografisk sted : hvidovre

Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info EmptyTors Jan 26, 2012 12:25 am

bare en indspark.
TS er et godt sted for at opsnuse tips og tricks, har lært el del om de franske AMX'ere derinde.
Platoon er også et godt lærested, tips og tricks fra medspillere.
Stor tak til dem der villigt har delt ud af guldkorn.
kompani er måske mere det overordnede sammenspil ? men lærerigt Smile
Træning især skudtræning har også være lærerigt TYPE 59 er blevet en del nemmere at nakke HÆHÆ.
Sjovt er det dog at se at mange er på WOT uden at være på TS ( ja jeg er også selv slem til ikke at gå på ).
Hvis man ikke er på TS, går man helt sikkert glip af guldkorn og hygge.
Så kom på TS så vil invite til kompani måske også gå en del hurtigere !!!!!
God kamp
Lasse Alias Killer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Januar Info Empty
IndlægEmne: Sv: Januar Info   Januar Info Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Januar Info
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Company :: CW's-
Gå til: